BMW liderem segmentu premium w Polsce

To już ósmy rok z rzędu, kiedy grupa BMW zostaje liderem sprzedaży segmentu aut premium w Polsce. W zeszłym roku na naszym rynku zarejestrowano ponad 16 tysięcy nowych samochodów bawarskiego koncernu. Jest to tym samym wzrost o 29 procent w porównaniu do roku poprzedniego.

Grupa BMW to także MINI, które zakończyło rok z 1875 rejestracjami (wzrost o 19%). BMW Polska chwali się także pokaźnym wzrostem sprzedaży motocykli, gdzie także odnotowano wzrost o 22 procent.

Najpopularniejszym modelem okazało się nowe BMW serii 5 notujące aż 78 procentowy wzrost nowych rejestracji (3177). Na drugim pojawiła się seria 3 z wynikiem 2673 – notując również wzrost sprzedaży o 44 procent w stosunku do roku poprzedniego. Pierwszą trójkę z listy najpopularniejszych modeli marki zamyka BMW X3 z 1791 zarejestrowanymi pojazdami (wzrost o 40 procent).

Co z serią M?

W 2017 roku zarejestrowano 332 samochody BMW M, co stanowi wzrost o 50 procent względem roku poprzedniego. Najpopularniejszym modelem okazało się BMW M2, które odnotowało 142 nowe rejestracje.

 

 

 
Źródło i zdjęcia: press.bmwgroup.com


Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar